|
Generál |
Britský zubní žurnál (2005); 198, 299-305. doi: 10.1038/sj. bdj.4812128 |
Věda a technologie v Turnerových georgiánských zubařských místnostech |
M. Bishop1, S. Gelbier2 a J. King3 |
1Královna Anne Houseová, 2a St Andrew Street, Hertford, SG14 1JA |
Korespondence k: Malcolm Bishop, královna Anne Houseová, 2a St Andrew Street, Hertford, SG14 1JA. |
Přijal datum 06.10.03; přijímal datum 16.01.04 |
Soudcovaný papír |
|
Turnerův obraz zubního lékaře je místnosti, diskutoval v první těchto dvou papírů,1 je velmi uspokojující umělecké dílo, úspěšný v jeho překládání domácího dramatu, a také splňovat Payne rytíře je pověření k produkci práce rovnat se tomu starších pánů. To nemůže, ačkoli, být spoléhal se na ukázat nám co pozdní georgiánský zubař je místnosti vlastně vypadal jako. Pro toto my jsme velmi šťastní, že má Turnerův náčrtník, s jeho přípravnými kresleními pro obraz. |
Turner, ve slovech Oxford společníka umění, ' pokračoval skrz život jeho zvyk výroby rychlé zkratkové tužkové poznámky, které on používal později jako památky pro nápaditá složení atmosferických a scénických efektů .2 Sedm náčrtků vztahovat se k Nezaplacený účet... etc přece zahrnují tři rychlé zkratkové poznámky, s podporovat tři tekutá kreslení ale drahokam mezi nimi je více úplně zpracovaná tužková kresba. (Fík. 1) Nicméně zklamávající obraz může být jako technický zdroj, toto je více než kompenzoval těmito náčrtky. Jak příbuzný v prvním díle tohoto papíru, Ruskin, se chovat jako Turnerův exekutor, disbound a počítal ty notebooky Turnera který nakonec přišel k národu a možná to bylo v této chvíli to nahoře ' zubař ' strana, nejvíce historicky užitečný, byl rozvedený se zbytkem, a minul když A. J. Finberg kompiloval jeho Kompletní inventář obrázků Turner odkazu pro Národní galerii v 1909.3 Jak byl zmíněn v prvním papíru, to předtím bylo množil, ačkoli bez komentáře, a bez vztahu s obrazem, v katalogu pro 1998 Tate výstavy Turner a vědci. To je znáno že zubní laboratoře existovaly pod tím jménem od přinejmenším 1760, když ' Dentrifick Elaboratory oslavoval Professor Webb ' v předměstí Oxforda byla zaznamenána v Londýn časopise.4 Turnerovo kreslení a jiné dva náčrtky ukazovat vnitřky, dávat jedinečnou příležitost vidět co takový ' elaboratory ' vypadal jako. Dokonce nyní, každý detail dává pocit uznání který jeho obraz nedá. V srovnání s obrazem, místnost v náčrtku je rozsvícena přirozeně typickým georgiánským posouvacím oknem, a ne okouzlujícím světlem padat dekoračním glazováním okna v časnějším věku, to je ohříváno mřížkou uhlí poněkud než oheň žurnálu a nástroje jsou také ' moderní ', s lehce vymyslel setrvačníky spoked a ne rustikované rámy s těžkou pevnou látkou dřevěné setrvačníky, a tak na během. Náčrtník osvětlí pozici zubaře jako řemeslník ve věku význačné dovednosti, jen v té době když mnoho z aktivit potřebovat vybavení ukázaný začali se přestěhovat do vyhrazeného průmyslového areálu ven laboratoře zubaře. Umístění ' Turner je ' zubařská praxeZáznamy jsou dobré se vztahovat k umístěním praxí v Londýně v 1808, a tyto záznamy, a ti od osmnáctém století, ukazovat zaměstnání areálu pro pozoruhodná období, například u 2 Frith ulice, Soho, kde de Chamant cvičil, nebo 32, St Albans ulice, promenáda oblaku kde Ruspini pracoval, prodloužené zaměstnání být nutná podmínka pro zřízení laboratoře takový jak Turner ukáže. Kandidát na model pro laboratoř může být hádán v tom Martina Vana Butchell (1735-1814) u 56 Mount ulice, Grosvenor čtverec. V a asi 1800 soustružníka utrácelo tři nebo čtyři večery v Mount uličním každém týdnu, u domu Williama Wellse, voda-obarvit umělce a učitele kreslení,5 a Van Butchell byl tak ekcentrický číslo, a tak dobře známý v Londýně, že Turner nemohl nedokázali vědět o něm. Turner zajímal se o strojní zařízení, a v jeho přesném zobrazení, jak je studna ukazovaná 1998 Tate výstavou už zmínila se, a jestliže on viděl seminář v 1800 on by měl známý kde žádat, aby črtal v 1806/1807, když on potřeboval model. Van Butchell dům byl daleko od zavřený pro návštěvníky, opravdu, najednou on vystavil konzervovanou skupinu jeho první manželky tam, a jej to bylo později zaznamenal to: ' mezi množství jeho zaměstnání, Martin Van Butchell byl dobrý zubař jak mechanik zvláště'.6 Připisovat seminář Vanovi Butchell je také vysvětlit to jinak jasný přes-zařízení místnosti, pro kromě jeho pokračující zubařské práce, kterou on dělal patentovaná spirála skáče pro mnoho účelů, také jak vyrábět chirurgické kýlní pásy a rozšiřovat jeho chirurgickou praxi k léku fistulae.7 Ledaže dokumentární důkaz tohoto vztahu mezi Turnerem a dodávky Butchell se objeví, to musí zůstat domněnkou, ale jeden založený na přiměřených důvodech. To je převzal tolik georgiánských zubařů uskutečnil jejich laboratorní práci na místě, ale příliš mnoho procestoval zemi po jejich pacientech během ' období ' pro toto k byli zcela případ, a toto, a povahy některých těch praktiků, ukáže to už tam odkázaný byli zaměstnání pro co by teď bylo nazývané zubní technici. To jde těžko představit si Ruspini řezbářskou práci dentures, ačkoli snadný představit si de Chamant formovat porcelán tak Turnerův obraz, který jasně ukazuje zubaře v práci v jeho vlastní dobře vybavené laboratoři, sčítá významně k chápání profese času. O třicet let později technicians byl jistě zaměstnaný, a v 1840, John Tomes se ujistil že on mohl dělat všechny jeho vlastní laboratorní práce prováděním výzkumu mechanického zubního lékařství, ačkoli zamýšlet zaměstnat nejlepší řemeslníky když postavil v praxi, a on zmíní se ' chlapci zaměstnaní jako zubní řemeslníci.8 Jazyk se měnil a v tomto kontextu v té době chlapec neznamenal mládí muže, ale nekvalifikovaný (učením) muž. Žádný zaměstnavatel by měl přál si, nebo mohl dovolit si, vidět takový postavení zaměstnance líný, tak zubař s dobře vybaveným seminářem byl na svém místě přijmout práci od jeho kolegů jakmile techniky postupovaly daleko dost pro impresi navštěvovat laboratoř, spíše než pacient. Pro tyto dojmy když ne pracovat přímo z úst, georgiánský zubař zaměstnal včelí vosk a obsazení fungující modely zvyšují v sádře Paříže, technika který, spolu s articulator panta, je připočítán k Philipovi Pfaffovi (1716-1780), zubař k Fredericku velký Pruska.9 Dva jemné příklady obsazení modelů od takových dojmů mohou být nalezené v muzeu britské zubní asociace. Jeden, Isaac Wilson, kdo cvičil v Bathu v 1817, na kterém denture zlata byl připravený (Fík. 2a), jiný neznámým zubařským představením nedokončená slonovinová kost denture. (Fík. 2b) KapitalizaceJako chirurg, ale na rozdíl od lékaře, zubař potřebuje technologicky pokročilé vybavení se kterým operovat. Navíc, tam je pro zubaře vydání a obtíž se vázali k nastavení nahoru vybavení zubní laboratoře a jeho provozní podmínky. To je opravdu jeden z značek opravdového zubaře to on musel mít přístup k specialistickým laboratorním zařízením, na rozdíl od holiče, lékárníka nebo lékárny prodeje jehož praxe zubního lékařství byla omezená na toothdrawing. (Výrobní lékárny dělaly potřebě přístup k drahé technologii jejich vlastní, a velké parní stroje, jeden z kterého, Boulton a Watt 1797, který pracoval v srdci Londýna u 66, Aldersgate ulice utiskovat a připravovat barvy umělců, mezi jiné materiály, je chráněn jako exponát u muzea vědy.10 Rozsah ke kterému srdce georgiánských měst byla industrializována je udivující pro moderní názor, obzvláště od aktů čistého vzduchu střední-dvacáté století.) Turner vylíčil zubaře urychleného v letech, a plnil místnost druhem změtě, která trvá rok nebo dva se hromadit. Vybavit zubní laboratoř k této úrovni, s celým strojem a ručními nástroji a se surovými látkami, oba chemikálie, a slonovinové kosti a zlato, odkázaný byli nákladná akce. V některých zaznamenaných případech příbuzný nebo protěžovaný učeň byli na svém místě být přijat jako dědic, ale to se objeví od záznamů že několik zubařů začalo od nuly, a tito odkázaný jeden museli zadat jejich technické dílo, zatímco shromáždí kapitál od těžeb a jiné práce, která nevyžadovala strojní zařízení, nebo shromáždil kapitál od půjčovatelů peněz založit laboratoř. Se záznamem zbylých ohromných majetků Peter Hemet Sr, £20,000 v 1747, a přes £26,000 Thomas Berdmore v 1785,11 takové půjčky zubařům by nemohly šli příliš nesnadno trvat. Ostatní účty potvrdí, že práce zubní laboratoře mohla poskytovat podstatný příjem. Chevalier de Chamant to bylo říkáno ' to je báječné souviset, to ačkoli jeho poplatky byly obrovské, a operace (jak smět být předpokládán) ne nejvíce příjemný, přesto lidé nemohli vydržet Chevalier je fascinující a kreslení bafá; v důsledku kterého on brzy stal se mající velký přebytek kapitálu... ' někteří praktici odmítli vydávat jejich poplatky, na základě že různé případy představovaly obtíže a výdaje, které nemohly být předvídány. Denture/obturator nosené irským státníkem a filozofem Edmund Burke (1729-1797) ukazuje oba jací georgiánští zubaři mohli dosáhnout, a obtíže, které oni měli překonat. (Fík. 3) jiní byli připravení propagovat jejich poplatky a seznamy poplatků přece existují pro čas. Martin Van Butchell poplatky v 1777 byl £5 5s pro jediný umělý zub, £42 pro plný nižší soubor, £63 pro plný horní soubor, a £105 pro plný přes uzavřenou dveřej, které poplatky on naléhal byl být placen předem.13 Paul Euralius Jullion, cvičit v Gerrardovi Streetu, Soho, vypsal jeho poplatky v 1781 zahrnovat kování jediný umělý zub (slonovinová kost/kost/porcelán ne specifikovaný) u 10s.6d (hedvábné obvazy) 15s.6d (zlaté drátové obvazy) nebo £1.5 s.6d se zlatými jary. Jeho poplatky pro plný horní nebo nižší soubor bylo deset guinejí, a pro kompletní soubor se zlatými jary £25. Jestliže lidské zuby byly používány všechny poplatky se zvedly podstatně, uzavřená dveřej k £73 10s.14 Od těchto čísel, to je zřejmé oba že zaneprázdněná laboratoř mohla platit jeho cestu štědře, a že spouštění zubaře v praxi mělo každý stimul vynikat v prosthetics. Pro srovnání s těmito zubními poplatky, to je zájmu že Turner získal jeho stálé bydlení a galerii u túrovat. Dům pana Hardcastlea u 64, Harley Street, za £50 - £55 rok v 1800,15 a v 1807 soustružníkovi žádal o 100 guinejí pro obraz žánru Kovář země... etc, který předcházel Nezaplacený účet...16 V 1796 William Addis platil nájem £34 rok pro jeho toothbrush výrobní areál u 52 Whitechapel hlavní třídy.17 Obsah polních láhví a lahviček, skříně a zásuvkyTo není obtížné najít materiál vyplnit skříně, zásuvky a jasně vymalované nádoby v obraze Turnera. Pro dentures on dělal, georgiánský zubař potřeboval omítku Paříže a včelí vosk, a bohatá nabídka slonovinové kosti, (známý Turner jeho zahrnutím klů v obraze), a lidských zubů, stejně jako zlatý list a jara. Soubory zásuvek vyrůstaly do strojů (Fík. 1 a Fík. 7) obsahoval výměnné rychlosti a části pro soustruhy a stálé lati. Poličky na zdích drží soustružnické nože sám. Jiné zásuvky a skříně by obsahovaly krabice pro dentures, hrnce pro zubní prášky, a také možná účty a schodišťové stupně pro kterého někteří praktici byli notoricky známí, zatímco Pravý život v Londýně nahrává: 'Praxe reklamy a účtovat město stal se tak obyčejný, že muž sotva otevře uhlí-bouda, nebo potatoe-stánek, bez daní náležité výpovědi to v novinách a ruce roztřiďování-účty: a často s velkým úspěchem. Ale naši doktoři, kdo dělat žádnou přehlídku z jejich druhů zboží, mít žádný způsob výroby sám známý bez toho. Proto množství účtů vrazilo do ruky cestujícího přes ulice Londýna, který prozradit téměř neuvěřitelné výkony jejich vydavatelů. Honosné jméno, takový jak Chevalier de Chamant, Chevalier de Ruspini... být možná více nutný, s nemnoho papír bafá... než jedna dovednost nebo praxe, dostat zprávu a bezpečnou slávu '. toto by nemělo být vzato jako ryzí odraz charakteru a chování jednoho ředitele pojmenovaný. Ceněný praktik druhu Turner objasní smět oddávali se těmto praxím, nebo smět ne, a Turner obsahoval dlouho částečně otevřít zásuvku v obraze ke kterému papoušek lpí, a od kterého doklady koukají, ale opravdový zájem útoku na profesi je že novinář dělal si poznámku zubařů (jak Turner dělal), jasně asociovat je s profesionály a ne obchodníci, znamenat, že oni by měli vědět to jak chovat se lépe, a tak startovat staletou dlouhou bitvu, která nakonec viděla reklamu jak být pokládaný jak ostudný v zubním profesionálním kontextu. Ačkoli Turner dělá přehlídku jedna kniha opírala byt v zubařské nástěnné skříni a vyboulené portfolio spočívání rukopisu proti provozní židli, knihy napsané zubařem odkázaný pravděpodobně ne byli držel si místo, jak oni byli obvykle prodaní nebo vyrobení dostupný skrze knihkupce, de Chamant například používal pana Dulace Soho čtverce. Jak pro hrnce a láhve, Ruspini, my jsme informováni Canton v 1851, naplněný jeho ' kelímky pipkins a lahvičky je s vonným a barvitým obsahem. Pro jeho zubní prášek osamoceně Ruspini používal napudrovaný orris kořen, arménský kmen, oči krabů, prach nového koření, zvedl karafiát a ducha růží, korigoval ducha vína, esence trávy kurděje, stroužky, ambra, kamenec, moudrý, gallic kyselinu a sulfát zinku.18 Jak byl známý v prvním eseji, kostka zlozvyku ve středu náčrtku 76, s čelistmi pokrytými kabátem nebo tkaninou, se zdá v obraze k se stali východem alembic destilačního aparátu vlévat se do hrnce, dojem posílený kontejnerem uhlí mít been ' dojatý ' k pozici pod tím. Ačkoli zranitelná pozice ukázaný je vysoce nepravděpodobný ve skutečném semináři, přítomnost takový destilační uspořádání někde v budově je být očekáván, jak to bylo vyžadováno pro výrobu destilované vody a ' duši a ' esence je přidán k zubním práškům a kapalnému zubu-čističe a dech fresheners. Jacob Hemet, velký Hemet zubní rodina, patentoval jeho proces pro výrobu Esence perly a zubního prášku perly v 1773, a zkrácená verze daná Dr Hargreaves v Bílé jako kost velryb, se plní nemnoho více láhví na policích a přehlídkách jak těrka a malta, a alembic (ačkoli obvykle kulatá skleněná nádoba se zobákem-jako proud dole který destilát byl dodán, to v Thomase Alchymista je vyrobený z mědi), odkázaný byli zaměstnáni. Tvořit esenci perly následující substance jsou používány: jantar, alkohol, benzoin, ' přirozená nerostná zásada, vonné částečky květin pomerančů a růže extrahovali slabý infusion ', ' základní a sůl zeleniny ', ' vitrifiable zemi ', a kořen orrice, ovoce aromatického aracus. [V alembic] Tyto různé přísady jsou stráveny, a že který přejde na destilaci je esence perly. [V těrce a maltě] Perlový zubní prášek je dělán tím, že důkladně včlení spolu neřešitelné částečky, které zůstanou poté, co dělal esenci, přidávat se k nim aromatické substance zmínily se nahoře.19 Celá tato je památka, že stejně jako bytí pán shaper kosti a slonovinová kost, a klenotník se zlatem, georgiánský zubař empirická lékárna zvýšila jeho vlastní zubní prášky, mouthwashes, a v Ruspini případě úspěšný styptický. Práce laboratoře v domě, nebo zadanýVelké množství zubařů poznamenalo Wright (76 v Londýně od 1800-1808)20 potřeboval být podáván zaneprázdněnou a pokročilou provozní službou. My nevíme to do jakém rozsahu zubaři času dělali jejich vlastní technické dílo, nebo zaměstnaný technicians, zatímco oni se pustili do finálního kování. Strašidelné číslo vypadá jako pracování u lavičky napravo jednoho z kreslení Turnera, kdo může být zaměstnanec, ale jen rodina je ukazována v obraze. Zadávat odkázaný byli velmi nepravděpodobní kde tajnost byla naléhavá, například v destilaci a přípravě předpisů pro etc zubních prášků, ale odkázaný byli hodně více pravděpodobní pro přípravnou řezbářskou práci slonovinové kosti a kost. Wright vezme tento pohled a seznamy 25 toothbrush výrobcové nebo párátko slonovinové kosti boxují ve výrobcích, kdo by mohl se ujali zubařské práce, včetně dva, Minshull a syn, a Hannah Porterová, kdo byl možná propojený na zubaře stejného jména. On také poukáže na to ' to je jisté tolik generála výrobcové kartáče, soustružníci, slonovinová kost a želvovinoví pracovníci etc. v adresářích by také měl vyrobené toothbrushes a případy párátka (Fík. 4) a ne pochybovat o některém tito mohli také zajistili dopravu k zubaři ne přát si dělat jeho nebo ji (čtyři ženští zubaři jsou vypsáni) dentures v-dům. Firma začala v 1780 William Addis první, soustředěný na výrobu toothbrushes, prodávání přes knihkupce, a expandoval rychle. Historie firmy líčí to v 1840 53 oddělených procesů šlo do výroby Addis toothbrush (Fík. 5) a to vypadá nepravděpodobné, že nějaký zubař by byl schopný nebo ochotný soutěžit nicméně studna vybavila jeho laboratoř, ačkoli on může dobře mít prodané kartáče. Multi-funkční zubní laboratořPředstavením seminář ve které destilaci a chemické funkce se konali podél odbočky a přípravy slonovinové kosti a kosti, Turner jasně objasní založení kde zubař pracuje v-dům, a ne zadávat technické dílo. Současně kapitalizace potřebovaná pro takové nové strojní zařízení a množství položek strojního zařízení, ukazovat úspěch praxe a objem práce podniknutý. U jednoho důvodu k jeho hořkému sporu s jeho bývalým zaměstnancem Faleur, Nicholas Dubois de Chamant, (kdo když ve Francii byl dovolen použití malé pece královskými porcelánovými výrobci Sévres, a by jistě měl musel mít seminář se připravovat, a pec k ohni, jeho zuby porcelánu vyrobené ze směsi dodávané velkými experimentálními hrnčíři Wedgewood),21 prohlašuje, že má ošetřoval nahoru 15,000 případů 1806,22 mít soubor nahoru v Anglii v 1792. Dokonce počítat s elementem masírovat čísel, tento průměr přes 1,000 případů rok dává myšlenku na požadavek na protetické zubní ošetření v pozdním georgiánském světě a potřebě polořadovky-industrializoval produkční metody. Georgiánské obráběcí stroje a jiná technologieKreslení poskytují něco pokladové zásoby georgiánské technologie a nástrojů, ukázaný v jejich pracovním prostředí. Potvrzení spolehlivosti Turnerova náčrtku je poskytováno James Watt je (1736-1819) osobní pracovna který ačkoli ne na veřejném výstavu, byl udržován neporušený a dojatý k muzeu vědy od jeho domu u Heathfield Hall se blíží k Birminghamu. To obsahuje tři šlapací stroje ve srovnatelném prostoru jak studně jako kontejner a kamna/pec a mnoho zásuvky a rošty ručních nástrojů. Nejvíce všestranná seminářová pomoc ukázaný (dvakrát, jakmile v mistrovském kreslení, a jakmile v náčrtku pro správnou stranu obrazu) je pilíř nebo stolní svěrák, univerzální a nepostradatelný nástroj v georgiánském semináři. Ne jediný mohla by práce být zadržel domluvy zlozvyku, ale subsidiary menší stroje mohly být připojeny na tom. Pilíř počítal s průměrným množstvím zužování a nýtováním být dělán. Poněkud pěkný současný příklad může být viděn v nových hodinářích muzeum společnosti u londýnského cechovního domu. Jiný je prominentní v popředí 1772 obrazu Kinga Georgea III je oblíbený nástroj výrobní John manžeta a jeho asistent Johann Zoffany (1733-1810). Tento obraz semináře, nedávno na pohledu v královské galerii, Buckingham palác, dělá zajímavé srovnání s Turnerem je seminář, představení jako to dělá stejné uspořádání workbench v nejlepším světle pod oknem a nástroje stáčely, se svažoval, nebo viset na zdích (Fík. 6). Jen obyčejný obráběcí stroj v té době byl soustruh, a protože jediný společný soustruh mohl být zaměstnán pro funkce vrtání, leštění a odbočky, (Cuff mele skleněnou čočku v Zoffany portrétu) to je známka množství práce laboratorních Turner přehlídek, a zvláštních požadavků zubního lékařství, že víc než jeden stroj se objeví v náčrtkách. Cena soustruhu pro georgiánské zubařské nastavení nahoru laboratoř je znána, díky přežití základních záznamů společnosti Holzapffels, kdo prodával lati vysoké kvality v Londýně od 1795. Tyto záznamy,23 teď se udržel knihovna cechovního domu, rozepsat cenu, datum nabídky a příjmení zákazníka, od ne. 1, který byl prodáván k panu Crispovi za £25 15 šilinků a 10 centů na 31 červnu 1795. Záznam se ukáže průměrná cena soustruhu ve firmě je první celý rok obchodu (1796) k byli £13, s 12 jednotkami prodaný. 1807, když Turner pracoval na jeho obraze, záznam ukazuje 40 jednotek prodávaných v incompletely zaznamenaném ročníku na průměrném nákladu £25 10 šilinků. Nejlevnější obyčejný soustruh byl tři guineje a nejdražší koupě byla vyrobena Lordem Camelford soustruhu a lavička za £157 10 šilinků v 1801. To bylo možné utrácet více na strojích pro malý seminář a siru Jno. St Aubyn utrácel £477 na soustruhovém vřetene šroubu a motoru růže v 1805/1806. Ne mnoho Holzapffel soustruhy a lavičky byly prodávány jako jednotka druhu ukazovaného v kreslení Turnera. (objasnit Turnerovo kreslení, Číslo 7 přehlídky 1810 Maudslay soustruhu a lavička, se zásuvkami pro rychlosti a nástroje jasně viděný.) to bylo obvyklé zaměstnat místního truhláře dělat postel a rám a záznamy ukazují setrvačníky a ' práce železa ' (který sám stál tři guineje) bytí koupené jako oddělené položky. Stálé latě jsou zaznamenány jako položky oddělené od obyčejných soustruhů a Turner je náčrtky ukazují jednoho nalevo, který se stane dominantním strojem v obraze. To je frustrující, že nedostatek plných jmén a adres dělá to nemožný sdružit některého Holzapffel zákazníků se známými zubaři. ' zubní ' jména, Bell, Cartwright, Robinson, a T. Berdmore nastane, ale bohužel znamenat nic bez více detailu, obzvláště jak zákazníci soustruhu by museli být otcové nebo synové slavných zubařů těch jmén. Jako historická poznámka, lati byly koupeny markýzou Townsend, lady F. Comptonová, lady Bluntová, paní Stubbsová, a paní Junová. Norcross, ačkoli zda pro osobní nebo použití majetku my nevíme to. Jak je být očekáván, široký rozsah ručních nástrojů je také kreslen. Viset na zdi skříní v náčrtku být rámová pila a kříž-řez nebo útržek viděli a co mohlo být vrtačka úklony. Pod nimi poličky drží prostředky k operacím odbočky, a také soubory, vrtáky a podvádí operátora potřeba slonovinové kosti a zlata by pracovala ve svěráku. V obraze Turner přemění tyto nástroje manipulovat se světlem způsobem to bylo tak hodně obdivované v jeho práci. On jen ukáže, že jeden viděl, maloval jako stylizované obdélníkové věšení na zdi blízko u okna nad policemi sklenic, chvíle pod policemi nástroj-polička nejbližší k oknu se stál stěží rozeznatelný valit se barvy a se zapálit. Turner redukoval množství strojů v obraze k dva, důležité mletí a leštit soustruh nalevo, který on má staromódní s pevným dřevěným setrvačníkem a prací ze dřeva venkovana, a ke kterému on přidal vycpávku odpočinku, a v pozadí zdí, soustruh, který on má ' dojatý ' k oknu a použitý v virtuózní ukázce světla a elipsy. To jde těžko být jistý číslem a funkcí nástrojů ukázaný v ' mistrovský ' kreslení. Jak zmínil se o dříve, Watt měl tři v jeho semináři ve srovnatelném prostoru, a tři nebo dokonce čtyři vypadat, že je ukazován v náčrtku. Že Turner rozhodl se udržet více než jeden v obraze odráží jeho celoživotní zájem v mechanický. Lišící se velikost vrcholu kladky v soustruhu u zdi nebyly poskytované dávat různé rychlosti, ale počítat s expanzí a zkracováním spojoval a točil pohonem střeva přispěchat v různých povětrnostních podmínkách. Ne všechno který by mohl být očekáván v laboratoři je viděn, například blok zužování. Ačkoli tam je rada tvaru kovadliny, to je na kompletně nepravděpodobném svém místě, nalevo soustruhu. Kamna implikovaná kontejnerem jsou také ne viděný. OsvětleníPro Turner umělec, světlo zacházení bylo už pokročilý úspěch. Pro Turner rekordér semináře, světlo se zdá také k byli důležití. Oba v kreslení a obrazu, pozice obyčejného soustruhu s padáním přirozeného světla přes pravé rameno operátora je doporučený ideál. V kreslení, světlo pro soustruh leštění v tmavější části místnosti může přijít z tajemných rushlight formoval zařízení před tím, ale je více pravděpodobný k byli poskytováni olejem Argand lampa črtala na polici napravo, jeho části, trubkovité jezero, odstín a komín mohou jasně být viděni. Ve dvou místech na zdi, co vypadat jako fishtails plynu (jestliže tak, toto bylo by možná nejdříve známá ilustrace) být pravděpodobný, že je hranaté závorky podporovat lampu. Turner sám črtal světlem takový lampa na Mount ulici.25 Potvrzení použití těchto lamp v laboratorním kontextu je poskytováno přítomností Argand lampy v semináři Watta. (Watt byl v korespondenci s Argand a firmě Boultona a Watt také dělal je). Tyto lampy poskytovaly mnohem účinnější použití paliva vpuštěním vzduchu k oběma venku a vnitřek hořícího knotu. Problém v trvání adekvátní artifical osvětlení pro zubní lékařství před Argand lampou a plyn je viděno v tiskách Hogarth je Noc (1738, finální stát 1762) kde holič kdo inzeruje th dotek ' je ukázaná hoblina klient světlem ne méně než 12 svíček opravených k jeho oknu, s jiným na nástěnné konzole. Přirozené světlo je poskytováno oknem, a útržkovitý ale bezprostředně rozeznatelné georgiánské posouvací okno ve 77a je typu více jasně viděný v Zoffany je obraz a Cruikshank má 1821 karikatury místnosti zubaře,26 a je sám technologický pokrok. Design posouvacího okna byl dovážel z nížin, možná přijít s Kingem Williamem, a v georgiánské době ukázal se ideální pro umožnění použití nově dostupného rozlehlého bytu okenní tabulky dávat hodně zlepšené osvětlení. VětráníVětrání semináře je jak důležitý jak osvětlení a stahovací okna jsou účinné tepelné čerpadlo. Protože design počítal s nezávislým otevřením vrcholu a spodním okenním rámem, když správně nastavený horký vzduch vystoupí nahoře, kreslit čerstvý chladničkový vzduch v na základně, důležitý obzvláště když kamna a oheň byli hořící. (někteří mohou cítit, že špatný vzduch semináře byl lepší než Londýn ovzduší času ale Mount ulice, jestliže to je opravdu kde my jsme, byl přinejmenším blízký Hyde park). Expanze Londýna, a s tím zubařiPřítomnost ' nový ' okno v náčrtku je památka jak hodně Londýn byl změněn novou budovou. Mezi 1801 a 1819, město se rozrůstalo od přibližně 110,000 domů s 730,000 obyvateli, k 150,000 domům s jedním miliónem obyvateli, a Ruspini je starý areál byl zameten pryč mezi 1812 a 1824, během konstrukce Nashovy vladařské ulice. Noví zubaři pohybovali západem do nových částí města, zatímco oni byli dokončeni. Trpělivá léčebná oblast75a náčrtku (Fík. 8) je pokračování náčrtku 76 (Fík. 1). Tady Turnerova kresba trpělivé léčebné oblasti v místnosti zubaře dělá kompletní kontrast k Ruspini (?) uspořádání viděné v Rowlandson karikatuře 1787, kde každý je v místnosti curtained na jednom konci a s žádným laboratorním vybavením na výstavu.28 Židle je typický příklad vysoce obdelníkový couval, vzpřímený, a čalounil ozbrojené židle používané zubaři v té době (Turner završil to k ' starožitnost ' to pro obraz). Tento návrh zubní židle měl prodlouženou lhůtu použití, Snell v 1831 ilustruje verzi větším headboard a ležícími zády, spolu s podnosem namontovaného přístroje, světlem a zrcadlem, a oddělená noha-nastoupit.29 An Owen židle od c.1860, podobného vzoru a s nastavitelnou hlavou-odpočinek, moci být viděn ve sbírce BDA muzea.30 Noha-stolička pro pacienta může být viděna v obraze Turnera, ale ne náčrtek. Tyto židle byly používány spolu s další širokou nízkou stoličkou na kterém zubař stál když se nahne přes vycpaný čalouněný vrchol a pracování od pozadí. Metoda použití když pracování ze strany je zřetelně viděno v Cruikshank (1792-1878) karikatura 1821, Tahat za (vysoké) oko zub,31 kde Cruikshank zdůrazní shortness zubaře a jeho tallness pacient, tím, že přiměje jej potřebovat používat stoličku dokonce na tomto svém místě. Metoda když pracování od zád je viděno v 1849, v Cruikshank kreslení pro Bolení zubů představovala si Horace Mayhew.32 Náčrtek také zahrnuje zlozvyk pilíře s nohou jen částečně ukázaný. Tato noha počítala s použitím zlozvyku pro takové operace jako zužování, a zapadá do potřeby úpravy kovu založené dentures u chairside. Další různé polní láhve a láhve jsou viděni na policích. TopeníV náčrtníku, teplo pro pacienta je poskytováno mřížkou uhlí, která je lehce pencilled v, se dívat na první pohled jako zvětšené křídlo k židli. Tyto mřížky byly menší než mřížky dřeva, být mnohem účinnější deliverers tepla, a byl vsazen vykonal nebo obsadil železnou klec zvednutý od hearth, tak ta škvára a popel mohli být odstraněni rychle, v srovnání s hořícím dřevem, který hoří lépe na záhoně popele. ShrnutíSpolečenský význam Turnerova obrazu byl komentován v prvním papíru. Se rovnat důležitosti přípravných náčrtků jako přesný záznam laboratoře a operační místnost pozdního georgiánského zubaře je co je slaveno tady. To by se zdálo, že Turner je náčrtky pro Nezaplacený účet, nebo zubař kárat marnotratnost jeho syna, být jedinečný záznam existence takových spojených zubních ordinací a laboratoří. Turnerovy malé náčrtky a jeho obraz definují zvláštní okamžik v zubní historii, když přechod od toothdrawer k vysoce kvalifikovaném individuálním profesionálním zubaři už se konal a předtím výroba zubních prášků a jiných zubních materiálů se pohybovala téměř výlučně k lékárnám a továrnám. Oni by měli být primární obraz volaný ke mysli nebo papíru, když diskuze o profesi v té době je podniknuta, a ne zábavné karikatury, které byly jeho současníci. Turner dělal zubařům obrovskou laskavost v dovolit nám zkoumat v detailu vnitřek georgiánského zubaře je operační místnost a laboratoř, stejně jako umělci dávání příležitost vidět jak on pracoval, zatímco on skládal obraz. Hodnota Turnerova obrazu, a jeho průvodních náčrtků, moci ne být u konce-řečený v jeho důležitosti pro historii zubního lékařství jak oni pomáhají v jednom z nejtěžších úloh zubního historika, který má dělat minulosti historii profese obyčejný, protože obyčejný je tak zřídka zaznamenaný. Rozsáhlá pomoc a rada Michaela Wrighta, předtím Curator, mechanické inženýrství u muzea vědy je nejvíce vděčně potvrzené, jak je to osazenstev muzea a informačního centra britské zubní asociace, Tatea Británie, muzea vědy, knihovníci Athenaeum, a soukromých sběratelů, kteří půjčovali materiál. |
Čísla |
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|